Lirik Lagu Havoc – Joe Flizzow ft Altimet

Lirik Lagu Havoc – Joe Flizzow ft Altimet

Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav
Havoc havoc hav hav
Kan gua dah cakap gua

Budak Subang Jaya memang ada gaya
Macam hari-hari… hari raya
Cuma nak pergi Fifteen still so fresh so clean
Memang nampak ballin’ walaupun tengah miskin
Eh mestilah nak pimpin’ nak tackle awek Ampang
Pakai topi KL lagi senang diaorang pandang
Tak naik collar kita tak pakai beg sandang
Lu pakai seluar jeans? Gua pakai seluar mambang

Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav
Havoc havoc hav hav
Kan gua dah cakap gua

Berapa banyak enam belas dua belas dan lapan
Yang boleh aku rakam dalam masa satu malam
Keluar radio dapat berapa banyak putaran
Ini tak adil rappers buat aduan kat Suhakam
Kartel kuku besi mikrofon kami cengkam
Takkan lepas dari genggam walau terputus lengan
Nanti kita jumpa senyum tak boleh salam-salam
Aku belanja keluar makan jadi korang makan dalam

Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav
Havoc havoc hav hav
Kan gua dah cakap gua

Mereka kata aku havoc jadi aku mungkin havoc
Kasut aku havoc tapi masyuk belum havoc
Jumpaku di airport tengah beli cokelat
Kapal terbang terbang takde pilot cause I’m so fly
Liar macam puma lari macam Sukma
Watch how we run it like Mahathir bukan Lokman
Lu pi mai pi mai tang tu pusing bulatan Rothmans
Tinggal lu belakang macam Kagawa Dortmund

Havoc havoc hav
Havoc havoc hav hav
Havoc havoc hav hav
Kan gua dah cakap gua havoc, havoc

Video Klip Lagu Havoc – Joe Flizzow ft Altimet Lirik Lagu Havoc - Joe Flizzow ft Altimet

Comments are closed

Artis